Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu
Zgodnie z ustawą z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 57 z późn. zm.) w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Toruniu uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.
Aby można było złożyć wniosek do urzędu przy pomocy dostępnego formularza konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne.
Konto można założyć rejestrując się na stronie:
Link otwierany jest w nowym oknie
Kliknij tutaj, aby założyć konto
Kliknij tutaj, aby przejść do skrzynki podawczej
/81dk4ov1uq/skrytka
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Dokumenty elektroniczne na wymienionych nośnikach danych dostarczać mogą tylko i wyłącznie podmioty realizujące zadania publiczne.
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 180) Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Toruniu akceptuje:
Inne wymagania: