RSS
A A A
SmodBIP

Rejestry i ewidencje

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Toruniu prowadzi następujące rejestry i ewidencje:

  • upoważnienia pracowników do załatwiania spraw w imieniu Prezesa Kolegium,
  • przetwarzanie przez pracowników danych osobowych oraz ochrona tych danych,
  • rejestr skarg i wniosków,
  • rejestr kontroli przeprowadzonych przez służbę BHP,
  • rejestr zgłoszonych nieprawidłowości w zakresie BHP,
  • rejestr zgłoszonych przez pracowników propozycji dot. BHP,
  • rejestr kontroli zewnętrznych w zakresie BHP,
  • rejestr wypadków przy pracy,
  • ewidencja specjalna,
  • rejestr spraw wg RWA,
  • rejestr korespondencji,
  • rejestr pieczęci urzędowych i stempli,
  • rejestr posiedzień składów orzekających,
  • ewidencja zbioru bibliotecznego,
  • rejestr skarg wniesionych do NSA i WSA,
  • rejestr skarg kasacyjnych,
  • rejestr zwróconych kosztów postępowania sądowego,
  • ewidencja zasobu archiwum zakładowego,
  • ewidencja udostępniania i wypożyczania akt z archiwum zakładowego.

Rejestry i ewidencje prowadzone są w wersji elektronicznej oraz papierowej. Ww. rejestry i ewidencje nie posiadają charakteru ogólnodostępnych, a mają one jedynie charakter techniczno–organizacyjny i nie podlegają ujawnieniu.



Opublikował: Dominika Śmiechowska
Publikacja dnia: 09.02.2010
Podpisał: Dominika Śmiechowska
Dokument z dnia: 09.02.2010
Dokument oglądany razy: 4 119