Rejestry i ewidencje
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Toruniu prowadzi następujące rejestry i ewidencje:
- upoważnienia pracowników do załatwiania spraw w imieniu Prezesa Kolegium,
- przetwarzanie przez pracowników danych osobowych oraz ochrona tych danych,
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr kontroli przeprowadzonych przez służbę BHP,
- rejestr zgłoszonych nieprawidłowości w zakresie BHP,
- rejestr zgłoszonych przez pracowników propozycji dot. BHP,
- rejestr kontroli zewnętrznych w zakresie BHP,
- rejestr wypadków przy pracy,
- ewidencja specjalna,
- rejestr spraw wg RWA,
- rejestr korespondencji,
- rejestr pieczęci urzędowych i stempli,
- rejestr posiedzień składów orzekających,
- ewidencja zbioru bibliotecznego,
- rejestr skarg wniesionych do NSA i WSA,
- rejestr skarg kasacyjnych,
- rejestr zwróconych kosztów postępowania sądowego,
- ewidencja zasobu archiwum zakładowego,
- ewidencja udostępniania i wypożyczania akt z archiwum zakładowego.
Rejestry i ewidencje prowadzone są w wersji elektronicznej oraz papierowej. Ww. rejestry i ewidencje nie posiadają charakteru ogólnodostępnych, a mają one jedynie charakter techniczno–organizacyjny i nie podlegają ujawnieniu.
Opublikował: Dominika Śmiechowska
Publikacja dnia: 09.02.2010
Podpisał: Dominika Śmiechowska
Publikacja dnia: 09.02.2010
Dokument z dnia: 09.02.2010
Dokument oglądany razy: 5 772